Merhabalar, hayırlı olsun.
Gözüme çarpan tek bir nokta var, o da 1x16 GB Ram olması. Neden dual-kit almadınız?
2x8 daha iyi olurdu.

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın.