antiddos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgilenip ne maillere döndüler ne başka bir şey başvuru gönderildi aradık başvuru incelemede dediler 1.5 ay oldu tık yok
Sanırım bu son olaylardan sonra onlar da çekimser yaklaşıyor. 1 hafta içerisinde onaylayıp posumuzu vermişlerdi. Bu arada Garanti'nin oran fena değil. Biz İyzico'yla 4.5la çalışıyoruz. Tek artısı dokümantasyon falan çok iyi birçok modül için kendi yayınladıkları kodları var.