cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahsen yemek üzerine bir iş yeri açsam asla Trendyol, getir, yemek sepeti cart curt bunlar ile uğraşmam. Dünyanın komisyonunu alıyorlar. Bunlara harcayacağım parayı sosyal medyada reklam yaparım müşteriye kendi dükkanıma *******.

Daha önce yazmıştım Bunu yapan kiracım var İflastan şube açmaya geçti. Birazcık Kafasını kullanan zaten otomatik sipariş sistemi kurar/Kurudur. Ama maalesef Esnaf yok