Ben de arada hobi olarak giriyorum. Bir kere sorulara alisinca sinav sistemi kolay geliyor. Universiteye girme yasina gelmis arkadaslara, en azindan bir kez de olsa bir havasini solumayi tavsiye ederim.
https://www.r10.net/1083084078-post58.html