Merhaba,
Daha önce STRIPE hesabım 1 tane test işlemi yapınca direkt kapanmıştı sebebini dahi bilmiyorum ingiltere şirketini boşa kurmuş oldum.
Her neyse şirketi v.s kapattım, şimdi tekrar kurmayı düşünüyorum sizce yine böyle bir sorun yaşanır mı?
Sektörüm dijital ürün satışı(lisans v.s) fakat dediğim gibi test işlemi yaptım anında ban yedi, siteme bile entegre etmemiştim.
Stripe yerine Airwallex önerebilirim.
İmzamda tüm detaylar mevcut.