bende bu süreçteyim devlette bir diş doktoruna gittim endodonti görmesi gerek dedi ona randevu aldım baktı birinin çekilmesi gerek dedi git çektir gel diğerini yaparım dedi 1 hafta sonra tekrar diğer dişçiye gittim oda dedi bu diş çekilmez sağlam nasıl iş yapıyor o dr dedi başka devlet hastanesinden randevu al dedi şimdi o dr un dediği yerden randevu aldım salı günü gideceğim 2 dişe kanal tedavisi için eğer bu da başından atarsa özele gideceğim ama baya gidip devlette yaptıranlar var paran varsa devletle uğraşma ama maddi sorun varsa mecbur devlete gidilir