Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Sanırım benimkisi yasal çünkü üstünde tüm hologramları mühürleri vs var
Sağolun hocam, ön tarafta 1 mühür vardı bende de, arkada da 1 mühür vardı ama arkada 2 mühür olması gerektiğini söyledi noter çalışanı, almadı plakayı