senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık ödemedende şikayet edeviliyorsunuz, aracıma hiç gitmediğim bir yerde alakasız bir ceza yazıldı, kamera kaydı ve belgelerimle adliyeye gittim bu işler adliyede bir yer var, 5dk da dilekçemi verdim 1 ayda iptal oldu. Ek olarak app plakalar değişim için 1 nisan tarihine kadar süre verildi ilgili resmi gazete çıktısını da ekleyin dilekçenize %100 iptal olur
Hocam itiraz dilekçesi verince e devlette gözüküyor mu kayıt? Ben de dün verdim ama e devlette kayıt göremedim