noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eski plaka arabanın bagajında kaldı arabada bağlandı atamıyorum :/ Şöyle app kalın yazılarve yakın oluyor birbirine, ama sorun o değil. Sorun şoförler odasında basılmaması, şoförler odasında basılmadıysa devlet sahte olarak algılıyor bunu
Geçmiş olsun hocam. Sanırım benimkisi yasal çünkü üstünde tüm hologramları mühürleri vs var