HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7-8 yıl önce iki plakam da çalınmıştı. Karakola gidip ifade vermiştim onlarda bana bir belge verip 15 gün içinde yeni plakanızı alın demişlerdi. Yeni plaka alana kadar İstanbul Şişli gibi merkezi bir lokasyonda verdikleri belge ile plakasız dolaştım. Bu uygulama devam ediyor mu bilmiyorum ama Size belge verilmedi mi?
Plaka yenileme belgesi verildi hocam, o mu? Geçerli oluyor mu o?