Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam senin dosyan icradaysa vergi dairesi ile işin yok. Benim mesajımı bir yerine takmadin da. Yine iyilik yapıp söylemiş olayım.
hocam kusura bakma arada kaynamis. benim dosya uyapta kapali olarak gozukuyor zaten