kopru gecisini odemeyi unutmusum icralik olmus sonrasinda ise banka hesaplarima 1 hafta bloke konuldu. 2 tane sorum var

uyaptan baktigim zaman "banka Hesaplarına Uygulanan Elektronik Haciz Sorgulama (e-haciz Banka)" kisminda herhangi bi sey cikmiyor. bu 1 haftadir boyle. ama 1 hafta once bloke konuldu sebebi nedir?



2. sorum ise bu ne zaman kalkacak, 1 haftadir hesaplarimi kullanamiyorum. ilgili borcu odeyeli 1 hafta oldu. fek masrafinida odedim. ilgili avukatlik burosu disinda nereyle iletisime gecebilirim.