Konu
Kim Bunlar -r10 çevrim içi-
12-03-2026, 10:45:00
#11
Browland
botshopingg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çoğu arka planda açık bırakıyor hocam
bu yüksek olasılık bende öyle yapıyordum okumasam da, ancak o zaman sanırım bir süre sonra da ç.içi olmuyorsun.