Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mühür var hocam kabarmalı 2 tane birisi mavi yerde birisi 34ün yanında beyaz yerde
benle birlikte sıra bekleyenlerin eski app diye ceza yedikleri plaka ile yeni aldıkları plaka arasında ben bir fark göremedim. Müdür olayını hiç bilmiyorum zaten neye göre oluyor fakat galiba sanayide bir bir aynısını yapıyorlar.

eğer vaktiniz varsa 2 plaka 840 falan tutuyor zaten karekodlu çıkartmanızı tavsiye ederim.