Ben bunca yıldır ne öğrendiysem burada okuduklarımdan değil, buraya konu açmak için yaptığım araştırmalardan öğrendim, 2012 de ağaçlar.net forumuna konu açabilmek için tarımı öğrendim, sonra kuluçka makinesi, topraksız tarım v.b. öğrendim, sonrada çanakkaleye yerleştim öğrendiklerimle.

Şimdi kendimce ufak tefek yatırım konuları açıyorum arada da olsa girdiğimde, yanlış anlamayın sizler için değil, kendim öğrenmek için.

bu tatkiği bir deneyin çok şey öğreneceksiniz.

mesela bir e-kitap satma planı oluşturun, e-kitap oluşturana kadar onu öğrenmiş olabilirsiniz