evet merak olma olasılığı da var da, insan sadece merak mı eder ya, biraz içerik üretsek 2 kelime bir şey yazsak konulara, söz meclisten dışarı olmak üzere öküzün trene baktığı gibi bakıp, tren geçince kafasını çevirmek... biz mi anlış düşünüyoruz anlamadım ki? 130 kişi varsa günde 1 kişi adam gibi konu açsa herkese faydası olacak.