Yetkililer bir kontrol ediyordur büyük VPN'lerin IP blokları belli, ayrıca dinamik IP durumuda var eminim ki aynı IP'yi kullanan tonla hesap vardır bu kadar büyük forumda. Öyle ban atılsa herkes uçardı.

Ben statik IP kullanıyorum sorun olmaması adına.