Merhabalar,
Gizliliğime önem verdiğim için genel olarak VPN kullanıyorum. Google'da yapılan aramadan tut. Gezdiğim forumlarda vb bir çok yerde sürekli VPN açık duruyor. (PC açıldığı an otomatik bağlanıyor). Ama R10 veya Lisans satış partnerlik sistemleri gibi yerlerde kapatıyorum. Özellikle R10'da ticaret döndüğü için VPN yasak olabilir diye düşündüm. Net bir yetkili mercii'den bunu teyitlemek istedim. VPN açık R10'da gezmek ban sebebi mi? Yada sıkıntı oluşturur mu? Buraya gireceğim diye VPN kapatıyorum. Bu seferde KVKK kapsamında kendimi soyunmuş gibi hissediyorum. Eğer yetkililer VPN sorun değil derse R10'da da VPN açık gezmek isterim. Evham mı yapıorum. Yoksa yapılması gerekeni mi yapıyorum? 10+ Yıllık hesabımı riske atmak hiç ama hiç istemem.