Abi valla şaka gibi... Polis bana 2 plakayı söküp gezseydin yakalanmazdın dedi, nereden bileyim 2 plaka sökmek legal değildir diye düşündüm, zaten noterden çıktıgım gibi plaka basımına gittim. Şoförler odası çalışanı camı kapadı 15:00'da orda baya bi tartıştık zaten ben senin plakanı almıyorum yarın gel falan dedi ben de çıktım çıkınca mobeseye yakalanmışım evin önünde polisler aradı sonrası ceza
yolda plakasız görünce de cezası var. polislerin artık dini imanı ceza olmuş. geçmiş olsun.