İşte bu eğer gerçek ise harika haber, klavyene çay, kahve, kola, su dökülmesin ya tutarsa misali ilk döneminde 100 dolarlık tokenini almıştım, çaktıkça çaktı namıssızlar 4.5 dolar düşmüştü sermayesi bundan bir cacık olmaz artık (ama "ilginç bir sürü de holders var. (21k idi 25 ki olmuş 2 günde) Dursun kenarda" diye bırakmıştım) para şimdi tekrar 25 dolar olmuş. Bakalım ne olacak : )