Burada kasten yapılan bir ihlal yok, işlemin tamamlanmamasından kaynaklı bir durum mevcut. Bu nedenle söz konusu cezaya itiraz edebilirsiniz.
İtiraz ettim Damla hanım teşekkür ediyorum, umarım olumlu sonuçlanır.Cezayı yazan polis itiraz etme daha fazla çıkabilir dedi böyle bir şey olabilir mi?