Hocam bu 8 dolarlık olanı alsam. Tek projede kullanacağım. 1 ana veritabanı var içinde bir sürü şey var tabi. Özelliklerden çok anlamıyorum. 10 php process ne demek mesela. İşimi görür mü. Crm için kullanıyorum sunucuyu
10 php işlem limiti çok problem olacağını düşünmüyorum. crm'i aynı anda kaç kişi kullanacak peki? daha da önemlisi uzun süren işlemler var mı (veritabanı, excel export gibi)