cellman2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanun acık plakasız araç kullanmak ceza gerektirir. Eğer noterde plaka söküldüyse araç park yerinde kalacaktı şöforler odasına toplu taşıma veya taksi ile gidip plaka işlemlerini yaptırman gerekiyordu hocam itiraz ile bişey cıkacağını zannetmiyorum maalesef geçmiş olsun.
Sağol hocam, para cezasını iptal etmesin ehliyet ve araç cezası kalksa o bile yeter