Arkadaşlar selamın aleyküm size bir kaç sorum olacak bu işten anlayan arkadaşlar ufak eleştiriler yapabilir mi ve ya fikirlerini söyleyebilir mi?
yaklaşık 1 ay sonra askere gideceğim şuan hali hazırda bir işim bir mesleğim yok evden bir kaç satış yaparak geçim sağlıyorum ( şükürler olsun gelir kötü değil asgarinin üstü ) askerden geldikten sonra e ticarete girmek istiyorum , ( perakende online satış ) daha çok lüks ve premium erkek ve kadın ürünleri olacak yani ürünlerimiz iki kesime de hitap edecek, daha önceden hiç online e ticaret yapmadım pek bilgim de yok ama işin içerisinde olan bir çok arkadaşım var ( günde ortalama 35-40 sipariş çıkarıyorlar ) peki sizce e ticarette lüks giyim devri kapandı mı yoksa hala ömrü var mı sadece bunu merak ediyorum , markalama ve hesap yönetimi konusunda kimseden destek almama gerek yok bu işleri bizzat yapan kişi olarak o konuda kendime güveniyorum reklam için de bütçem var yani askerden geldikten sonra 500₺lik bir bütçe ile Bismillahirahmanirahim , diyip e ticarete gireceğim peki sizin var mı bana sormak ve ya söylemek istediğiniz bir şeyler