MertX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli dağıtırsanız kimse almaz anlamında dedim piyasada var çünkü hocam yinede elinize sağlık
Ücretli olacak ama şöyle bir sistem olacak Kullanıcılara kredi vereceğim. Kredileri bittiğinde ister tekrar satın alırlar ister almazlar, tamamen onlara bağlı. Projem bu şekilde ilerleyecek.
Eğer ilerlemezse veya bir gün kafama eserse, sistemi ücretsiz yapıp açık kaynak olarak paylaşabilirim. Ama proje devam ederse, buradan gelecek gelir benim için bir kazanç amacı taşımıyor. Çünkü zaten başka bir işim var. Bu yüzden elde edilen ücretleri bağış olarak değerlendirmeyi düşünüyorum. 50% sini diğer 50% sini yardımcı olan kişiye vericeğim