aslında insaflı da davranmışlar normalde 140 bin gibi bi şeydi. plakasız gezmekten yazmış sanırım . vay arkadaş ya
Hocam görevlerini yapıyorlar o konuda saygım sonsuz ama insaflı davrandıklarını sanmıyorum, zaten oluru bu. 140k olan ceza APP cezası plakasız gezme cezası bu, soforler odasına gidene kadar plaka geçersiz olduğu için bu cezayı yedim