90 larda bir de köy hayatını görecektiniz. Her sabah kahvaltıdan sonra köy meydanında aynı yerde haberleşmeden buluşurduk. Akşama kadar dağ tepe demeden gezer, o göl senin bu dere benim günü gün ederdik. 3 ay köyde kalırdık 3 lira harcamazdım, paraya hiç ihtiyacımız yoktu. Gerçek dostluk vardı, gereksiz kavgalar olaylar yaşanmazdı. Bazen bir teker bulur akşama kadar yuvarlar dururduk. Bana imkan sunulsa hiç düşünmeden o günlere dönmek isterim.