"İnsan; geçmişin hasretçisi, geleceğin özlemcisi, yaşadığı anın şikayetçisidir."
Her ne kadar güzel günlerde olsa ben bugün ki teknolojiden faydalandığım için pişman değilim. Eskiden yokluk vardı ve küçük şeylerle mutlu olunuyordu. 10 tane çocuk doğururlarmış 5-6 tanesi yaşarsa büyürse iyi. O da sefillik ve cahillik içinde.
Şimdi her şey daha kolay. O şekilde hayat yaşamak isteyenler köyde de yaşayabilir. Ama öyle diyenler de 2-3 hafta içinde hevesini alıp geri şehir hayatına dönüyor, bir çoğu.