Ben de müzdarip oldum bu konudan en son Cimer'e dahi yazdım ama destek alamadım. Tüm numaralarını engelledim en son 0312 numaralı hatlardan aramaya başladılar. Bir keresinde bari konuşayım dedim tamam ne istiyorsun yapayım dedim direk kimlik bilgilerimi istediler dedim vermiyorum o zaman sistem tekrar aramaya devam eder diye gülerek cevap aldım şahıstan yüzüme kapandı telefon sonrasında. Güya KVKK gereği bu aramalar yasaktı ama çözemedim bu durumu.