tr borsasına para gelince açıklama yapmak zorundaymışsın vs para boşa falan gidiyor vs vs dendi bu doğru mu
Para boşa gitmiyor,ancak kayda geçmesin derseniz bozum işi yapan birisi ile çalışmanız en sağlıklısı.
Siz ona atarsınız,o size ücreti atar çünkü gelen her tutar kayıt altında tr de