ibohappy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş zamanlarda açılmış herhalde doğru mu hocam, şimdi ben antigravity kullanarak eski uygulamama benzer bir uygulama yapıp işlevinin aynı görselinin vb. tamamen farklı bir uygulama yapacağım. Yeni keyi nasıl üreteceğim, key üretme yerini bulamadım yoksa bunuda yapay zeka ile üretebilir miyim, bu keyi nereye yazacağım vb. mobil alanda bilgim yok. Temel olarak bilgilendirme verirseniz çok mutlu olurum hocam.
Signing olmadan uygulama yayınlayamazsınız, önceden oluşturulmuş bir imza var. O imza elinizde olmadığı için yeni imza oluşturmanız gerekiyor

Terminalden keytool ile jks üreteceksin hocam,
Yeni imzanı tanıması için de jks’den .pem üreteceksin
Bu pem dosyası sertifika oluyor, bu sertifikayı google consoleye yükleyeceksiniz