Konu
Günaydın R10, mesai başladı! ☀️
09-03-2026, 10:03:13
#17
firatcelikdev
f4tihpala adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günaydın Ankara trafiği ile işe gitmeye çalışıyorum bende
Az önce AŞTİ yolundaydım kafayı yedim yeter artık