Merhaba hocalarım. Tecilim 3 ay sonra bitiyordu. Her an fiyata ara zam yapılacağı konuşulduğundan dolayı tecili bozdurdum. Askerlik yoklama başvurusunda bulundum. Yarın 9 da Aile hekimliğine randevumu aldım. Süreçte zaman nasıl ilerliyor hocalarım? Bu süreci yaşayan daha yakın sürede yaşayan hocalarım bilgi verirse sevinirim. Sağlık muayenesi raporu ortalama sizde kaç saatte yansıdı E devlete. Sonra bir de askerlik şubesinin onaylaması lazımmış. O ne kadar süre oldu sizlerde? Veya bu süreleri kısaltmak için püf noktaları var mı? Yarın halletmiş olur muyum? Süreci yaşamış olanlar bilgilendirebilirler mı acaba?