Hocam başlıkta 'bedava' kelimesini kullanmışsınız ama içerikte 30 adet hesap gibi somut bir karşılık talep ediyorsunuz. Türk Dil Kurumu'na göre bedava, 'karşılıksız veya parasız' demektir. Siz para yerine hesapla ödeme alıyorsunuz, yani bu mantık olarak bir 'takas' oluyor. Ben mi bedava kelimesinin anlamını yanlış biliyorum yoksa sizin başlık mı içerikle çelişiyor?