Fabrika çıkışına serbest sonradan takılana yasak varmi böyle saçma bir yasa tog da 2 metre multimedya ekranı var onuda yasaklasinlar o zaman beyaz far orjinale serbest sonradan takilana yasak ee taktik sarı farları orjinal zenon farlı biri karşı şeritten geliyor ne olacak olacağı şu gece ışık görmüş tavşan gibi kala kalacaksın bu standart değil bu çifte standart yani parası olanın hakkı var olmayanın imkanı el vermeyenin hakkı yok. Madem standart bir yasa yapacaksın lama cimi yok herkesi kapsayacak amfiyi yasakla ona bisi demem kaldı ki yıllardır yasak doksanlardan beri ama kimse cezai işlem uygulamadı şimdi ise zengine özel yasa çıkarmışlar orjinal donanimli yeni model araçlarda zaten amfi mevcut aşırı derecede kaliteli ses çıkıyor o araçlarda o zaman desibel testi yaparak ceza uygulasinlar ekranlı trybe sahibim geri görüş kamerası carplay vs aktim şekilde rahat rahat kullanıyorum sürüş guvenligini rahatlatacak bir cihaz bu durum 1 nisana kadar askıya alındı bakalım bir nisandan sonra ne olacak