hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zekasını gerçekten kullanarak yazılan yorumlardan biri bazı arkadaşlar powerbank almak ıcın yağlıyor aşırı bır savunma soz konusu sıradan bı soru sormuştum
Vallahi hocam sırf şu powerbank ve kupa bardak alıp teşekkür konusu açanlar yüzünden insan firmadan soğumuyor değil yoksa firmanın hizmet kalitesi gerçekten bir çok firmaya göre kat be kat daha iyi. Ama böyle sürekli hediyelerim geldi şeklinde konu açılması bilmiyorum bana tuhaf geliyor.