Çok ilginç konu sahibinin mesajına bakıyorum diğer %95 lik mesajlara bakıyorum bir uyumsuzluk var , konu sahibi firmayı kotulememis , nasıldır diye sormamış , yıllardır var olan bir firma neden 1-2 aydır sürekli övülüyor pr çalışması mi diye sormuş , cevaplar da sanki pr çalışmasını kanıtlamak ister gibi şöyle güzel öneririm vs yazilmis , konu sahibi sanki firmayı karalıyornuş gibi laf edenler, arkadaşlar oruç başınıza mi vurdu ben mi bir seyi kaçırıyorum , smyrina zamanindan beri bilirim ve hizmet almisligimda vardır ama konu o değil , reklam yaptirnak farklı birşey , insanların bağımsız olarak bir firmayi veya ürünü övmesi farklı birşey , devlet bile işbirliği reklam etiketi girmeyen influenzer lara para cezası kesiyor , bilmem anlatabildim mi, dipnot yazdıklarım eleştiri veya birşeyi kanıtlama değil konuyu iyi anlamdiginizi düşünüp detay verme ihtiyacı duydum , saygılar
zekasını gerçekten kullanarak yazılan yorumlardan biri

bazı arkadaşlar powerbank almak ıcın yağlıyor aşırı bır savunma soz konusu sıradan bı soru sormuştum