Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ultra kullanıyorum bende. onlar dialoglar için hocam. Web kodlamada genelde terminal accept gerekiyor. Mobilde olmayabilir.
Setiingsten terminal ayarı yapmadınız mı