Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam onu kullanıyordum bende. yanda mac var onu güncellemedim oradaki çalışıyor. Eski sürüm bulup indirmek lazım
Bende mac kullanıyorum otomatik güncellenmiş çalışmıyor deliriyorum :/