Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşüncelerimizi kavga etmeden, birbirimizi kırmadan ifade edebilirsek herkes için daha pozitif bir forum deneyimi olur arkadaşlar. Hayırlı ramazanlar dilerim.
arkadaşlara soyleyın hocam ben konuda herhangı bır ımada yada karalamada bulunmadım report ettıgım bı mesaj vardı kalktımı bılmıyorum bakarsanız sevınırım