Beşiktaş taraftarı olarak kendi sahamızda kendi seyircimiz önünde oynanacak maç, gs taraftarı olmayacak, dolayısıyla o statta gs bayrağı olmayacak, hiçbir zaman olmadı ve olması da mümkün değil. Promptu yanlış veya kasıtlı vermişsin zaten obisa. Hayaller ve gerçekler farklı tabi. Beşiktaş tarihiyle kültürüyle cephede de göstermiştir vatan söz konusu olursa bizde gösteririz yigitligimizi.
Olsun olmasın neyin kini bu Yunan askeri mi var karşında resim niye zorunuza gitti öyle random oluşturdum yapay zekaya detay bile vermedim