obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bim ondan bunu mu çıkardın herşeyi geçtim düşman topraklarına gidip maç yapmıyoruz yiğitliği bu gibi yerlerde değil cephede görelim
Beşiktaş taraftarı olarak kendi sahamızda kendi seyircimiz önünde oynanacak maç, gs taraftarı olmayacak, dolayısıyla o statta gs bayrağı olmayacak, hiçbir zaman olmadı ve olması da mümkün değil. Promptu yanlış veya kasıtlı vermişsin zaten obisa. Hayaller ve gerçekler farklı tabi. Beşiktaş tarihiyle kültürüyle cephede de göstermiştir vatan söz konusu olursa bizde gösteririz yigitligimizi.