bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O stada o gs bayraklarını asabilecek bir yiğit varmıdır acaba 😀 anca yapay zekayla işte.
bim ondan bunu mu çıkardın herşeyi geçtim düşman topraklarına gidip maç yapmıyoruz yiğitliği bu gibi yerlerde değil cephede görelim