1 ay önce araç aldık teyp vardı söktürüp multimedya ekran taktık carplay navigasyon vs içinde var zaten geri görüş ve ön kayıt kamerası yanında set olarak takıldı gayetde amacına uygun olarak kullanılıyor şimdi bir arkadaş ceza yersin söktür yasak dedi arabada ses sistemi yok kendi hoporlorleri var ses için taktırmadık zaten araç 2010 doblo bu bilgi kirliliğinde doğru cevabı nasıl bulacağız??
Not: Ses sistemi ile ilgili hiç bir çalışma yapılmadı araca gürültü seven insanlar değiliz sadece arka görüş,navigasyon ve en önemlisi ön kayıt kamerası için takıldı..