Gerekirse bedava çalış ama meslek sahibi olmaya çalış, boş vakit kıymetli gerçekten. Eğer meslek edinemezseniz para kazanmak daha da zor olabilir. Devamlı farklı işler daha da mental olarak yorabilir. Okul sonucu nereye varır bilmiyorum ama ticaret bitmez. Hayırlı işler diliyorum