alastyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, seslendirme çok yapay duruyor. Geliştirilir. Başarılar.
Merhaba.
Elevenlabs düzeyince ücretsiz bir şey bulamadım sanırım mecburen ücretli bir şey kullanmak gerekecek.
Teşekkür ediyorum