Sanallaştırırken işlemcilere toplan kullanıma göre limit uygulanır, belki hatalı bir ayar girilmiştir. En doğru yanıtı firma verecektir ama ucuz da olsa kağıt üzerindeki hizmeti kağıt üzerinde alabilmeniz gerekir.
Anormal bir durum var sanırım hocam. Desteğe yazdım, sunucuyu taşıyacaklar bakalım.