PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3gb ram görünüyor. Ama cpu 0 ghz görünüyor. Ucuz etin yahnisi hesabı oldu sanırım bu. Denedik en azından bırak işlem yaptırmayı, bağlantı bile kurulamayan bir sunucum var.
Sanallaştırırken işlemcilere toplan kullanıma göre limit uygulanır, belki hatalı bir ayar girilmiştir. En doğru yanıtı firma verecektir ama ucuz da olsa kağıt üzerindeki hizmeti kağıt üzerinde alabilmeniz gerekir.