PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Windows 7de yapıyor böyle. Mesela şu an bağlanmak istediğimde hoşgeldiniz yazıyor öyle bekliyor. Uyku moduna mı geçşyor onu da anlamadım. Güç ayarlarında uyku modu kapalı görünüyor ama. Garip yani
1GB RAM varsa bir PC performansı beklememek lazım ama yine de işlerinizi görebilmelisiniz,

Fiziksel sunucuda CPU, RAM ya da Disk I/O aşırı kullanılıyor olabilir, firmanızı değiştirmek istemezseniz, fiziksel makina değişikliği isteyebilirsiniz,

Firma değiştirmek istiyorsanız ve Windows 7 sizin için tamamsa en az 2GB RAM tercih edebilirsiniz.