rowsvip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların para ödemek yerine ücretsiz şekilde yararlanması daha hoş olacaktır bence en azından fahiş fiyatlar ödemezler.
Evet maalesef kötü bir durum ama modoratörler nasıl karşılar emin değilim ban yemek istemiyorum 😅